Gary Moore: still got the blues… Geplaatst op 20 mei 2018 door Peter Nugteren Zaterdag feestje gehad. Eerste nummer dat de band speelde… Allemachtig. Wat blijft dit toch een mooie hartenkreet… RIP Gary Moore 1952 – 2011