Spring naar de primaire inhoud

Peter Nugteren

up close and personal

Peter Nugteren

Hoofdmenu

Bericht navigatie

← Vorige Volgende →

Genesis fan

Geplaatst op 14 januari 2021 door Peter Nugteren

Ik ben een Genesis fan. Dat wisten jullie al hè. Dit is een stukje tekst uit een song. En zo voel ik me soms. (Afbeelding credits: S. Hamilton, facebook)

Dit bericht werd geplaatst in Wat verder ter tafel komt en getagd genesis, mood door Peter Nugteren . Bookmark de permalink .

Contact via mail

Ondersteund door WordPress