Genesis fan Geplaatst op 14 januari 2021 door Peter Nugteren Ik ben een Genesis fan. Dat wisten jullie al hè. Dit is een stukje tekst uit een song. En zo voel ik me soms. (Afbeelding credits: S. Hamilton, facebook)