Spring naar de primaire inhoud

Peter Nugteren

up close and personal

Peter Nugteren

Hoofdmenu

Bericht navigatie

← Vorige Volgende →

Gary Moore: still got the blues…

Geplaatst op 20 mei 2018 door Peter Nugteren

Zaterdag feestje gehad. Eerste nummer dat de band speelde…

Allemachtig. Wat blijft dit toch een mooie hartenkreet… RIP Gary Moore 1952 – 2011

Dit bericht werd geplaatst in Muziek en getagd blues, sentiment door Peter Nugteren . Bookmark de permalink .

Contact via mail

Ondersteund door WordPress